Street View | Trusted (Business View) – pokaż swój biznes!

wirtualne spacery business view w mapach google

Pobierz ofertę Street View | Trusted (Business View)

Wirtualne spacery dla firm nową formą promocji

Google w oparciu o technologię znaną w Mapach Google jako Street View, stworzyło nowe narzędzie marketingowe Street View | Trusted (Business View) dla właścicieli firm którzy chcą pokazać swój lokal od wewnątrz w wyjątkowy sposób. Jest to wirtualny spacer który  wykorzystując technologię Street View daje konsumentom możliwość „przejść się” po lokalu który go zainteresuje dzięki serii zdjęć dających widok 360º.

Sesje wykonuje wyszkolony i rekomendowany fotografa, którzy z najwyższą starannością i zachowaniem standardów Google wykonuje sesję fotograficzną, która zostaje umieszczona w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+.

Po co mi zdjęcia firmowe?

97% konsumentów szuka firm lokalnych w internecie.

jestes-na-mapach

Wielu klientów zanim odwiedzi dany lokal szuka o nim informacji w internecie. W przypadku restauracji ma to największe znaczenie, ponieważ potencjalnych gości interesuje przede wszystkim menu i klimat lokalu. Dzięki zdjęciom panoramicznym najłatwiej oddać atmosferę wnętrza. W odróżnieniu od klasycznych zdjęć które pokazują tylko wybrane fragmenty lokalu, możecie pokazać więcej i tym samym, to że nie macie nic do ukrycia – lokal zyskuje wiarygodność.

Usługa Street View | Trusted (Business View) w Mapach Google pozwalają klientowi w sposób niezwykle sugestywny wejść do państwa firmy i zobaczyć jak wygląda od środka 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Zdjęcia mogą być zintegrowane z państwa stroną internetową, fanpage-em na Facebooku, wyszukiwarką i mapami Google, oraz z wizytówką Google+.  Business View działa na każdym urządzeniu – komputerach, telefonach i tabletach. Posiadając wirtualny spacer firma zyskuje również wyróżnienie w wynikach wyszukiwarki Google oraz mapach – podnosi się w ten sposób pozycję firmy w internecie.


Co zyskujesz zamawiając sesję Street View | Trusted (Business View)?

Google-Search-iconWyróżnienie w wyszukiwarce Google

Szukając Twojej firmy w wyszukiwarce Google bezpośrednio po prawej stronie od wyników pojawi się wizytówka z opcją „Zobacz wnętrze” która przeniesie klienta do wnętrza Twoje firmy. Wizytówka posiada również najważniejsze informacje na temat firmy tj. adres, godziny otwarcia i telefon kontaktowy.

80% konsumentów szukających lokalnych usług, produktów, firm zaczyna lub kończy na wyszukiwarce Google Maps.

macbook-falafel-google


Google_Maps_IconRozbudowana wizytówka w Mapach Google

Twoja wizytówka zyska dodatkowe zdjęcia, opcję „Zobacz wnętrze” do których masz dostęp bezpośrednio z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę i aplikację Mapy Google.

Ponad 6 mln użytkowników miesięcznie – tylu użytkowników miesięcznie korzysta z Map Google w Polsce

Ok 54% posiadaczy smartfonów posiada zainstalowaną aplikację Google Maps

macbook-falafel-google-maps2Wizytówka w Mapach Google posiada takie opcje jak

  • Przycisk „Zadzwoń” która na telefonach komórkowych pozwala zadzwonić dla firmy
  • Przycisk „Strona” – przenosi bezpośrednio do strony internetowej
  • „Zapisz” dodaje firmę do ulubionych miejsc użytkownika Map Google
  • Wskazówki dojazdu które wyznaczają trasę do lokalu i czas dojazdu – w przypadku telefonów i tabletów, to również opcja nawigacji ( do wyboru samochód, rower, komunikacja miejska i pieszo) – moja ulubiona funkcja. 🙂

Wyświetla informacje

  • adres firmy
  • godziny otwarcia
  • nr telefonu
  • adresu strony internetowej
  • oraz ocenę i opinię klientów (możemy na nie odpowiadać jako firma)

Google-Plus-iconWizytówka Google+

Wszystkie najważniejsze informacje o Twojej firmie w jednym miejscu – logo, mapka z adresem, zdjęcia, opcja „zobacz wnętrze” oraz miejsce w którym Twoi klienci mogą wyrazić opinię.

60% klientów poświęca więcej uwagi wynikom wyszukiwania, jeżeli te zawierają profesjonalne zdjęcia.

macbook-falafel-google+2


Otrzymujesz ponadto

  • Automatyczne umieszczenie zdjęć w wynikach Google i i Google+ Lokalnie
  • Rozszerzone wyniki wyszukiwania Google
  • Integracja z Google Street View*
  • Kod HTML do osadzenia Zdjęć Firmowych na własnej stronie www
  • Integracja z Google Maps
  • Zestaw minimum 10 zdjęć POI do których
  • otrzymujesz prawa autorskie
  • Jakość zdjęć zatwierdzoną przez Google
  • Płacisz tylko raz – brak opłaty abonamentowej

*W niektórych przypadkach bezpośrednie połączenie z Google Street View może być niemożliwe, jeśli front lokalu znajduje się powyżej 15 metrów od ulicy, lub jest częścią innego lokalu np. galerii handlowej.

POI (Point of Interest) – zdjęcia ważnych elementów wystroju, frontu lokalu, certyfikatów, form płatności itp.

Zobacz przykładowy wirtualny spacer Street View | Trusted.

Opinie klientów

Tu nie chodzi tylko o karmę, którą sprzedajemy. Chodzi o wszystko, co nas otacza, i o zasady, z którymi się identyfikujemy. Klient musi wiedzieć, że może nam zaufać, bo dostarczymy mu najlepszą karmę dla jego ukochanego psa. Naszą wiarygodność potwierdzamy, pokazując naszą kuchnię
wszystkim, którzy chcą ją zobaczyć. Usługa Business View w Mapach Google doskonale się do tego nadaje.

Rudy Poe,
partner zarządzający,
Just Food For Dogs

Przyjrzeliśmy się kilku innym komercyjnym ofertom wycieczek w formacie 360 stopni… Wyglądały niezgrabnie, były przestarzałe technologicznie albo nie wyświetlały się we wszystkich przeglądarkach. Żadna z tych ofert nie dorównywała Google Business View pod względem solidności i elegancji.

Geraint Martin,
szef działu e-commerce,
Leeke 

Zadbaj już teraz o swoją pozycję!

Bądź kreatywny!

  • Jeśli w Twojej restaurację odwiedzali sławni ludzie, możemy podczas sesji postawić na stolikach karteczki z ich i imionami
  • Przygotuj scenki które umieścimy na zdjęciach – zobacz przykład
  • zaangażuj odbiorców – ukryj na zdjęciach przedmioty których odnalezienie będzie uprawniało do nagrody lub zniżki
  • Prowadzisz salon samochodowy? – pokaż wnętrze aut
  • Prowadzisz sklep z zabawkami? – ubierz się w maskę superbohatera i przywitaj gości! 🙂
About the author

Marcin Krokowski, rocznik 89″, Warszawa

Taki tam ze mnie fotograf. Od kilku lat zafascynowany fotografią cyfrową i przestrzenią miejską. Pierwszy aparat jaki kupiłem, miał być kamerą do kręcenia filmików na Youtube, ale skończyło się na tym, że zacząłem nim robić zdjęcia w miejscach, gdzie panował jeden wielki bałagan – w opuszczonych budynkach, z których sypał się tynk. Dziś fotografuję zadbane wnętrza lokali usługowych, firm i restauracji i tworze wirtualne spacery. Nowych kadrów w nieładzie odnajduję teraz na imprezach i targach, gdzie tłumy ludzi i zmieniające się sytuacje tworzą szanse na niepowtarzalne zdjęcia.

Dodaj komentarz